Balen

Igår var det Bjertorps slott som gällde för att kolla in alla fina klänningar :) Jag satt med Anton och Katta, och sen kom lite goa Falköpings-flickor också :) Det var himla mysigt, och Antons söta mamma bjöd på kakor, melon och filt-plats ;) Kvällens roligaste händelse var när ett gammalt pensionärpar körde runt i rondellen - uppenbarligen hade de kört fel - och vinkade och skrattade åt/MED den omgivande folkmassan!

Det var många som var otroligt vackra under kvällens gång, men jag måste särskilt nämna Sanna Schultz klänning, Emma Albertssons frisyr och den här vinröda klänningen (på tjejen som jag inte minns vad hon heter) som några iögonfallande pärlor! Efter balen bar det av hem till Anton igen :)
Idag har jag skrivit ett musikhistoria-prov som jag knappt pluggat på, men det gick nog bra :) Sen fick jag reda på att jag fick mvg på franska muntilga, vilket jag nästan blev besviken på eftersom jag presterade kasst, och det är inte kul när det är för låga krav.. Annars har jag träffat Sofie Rabe idag, och vi planerade inför Peace & Love - provade att sätta upp tältet, och skrev en pack-lista. Väldigt ambitiöst, må jag lova! Det kommer blir himla skoj :)

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0