Carlings

I torsdags fick vi sluta tidigt, så jag begav mig till Skövde tillsammans med Elina, Johanna, Mikaela och Michelle för att spana in Carlings som öppnat samma dag inne i Commerce. Jag hittade 2 t-shirts och en munktröja, och jag brukar inte hitta grejjer på just Carlings, så jag antar att just den affären var väldigt bra :P Jäkligt fräscht hur om helst :)

När jag kom hem till Falköping gick jag och Julia till Willys för att handla lite grejjor för vår picknick! Vi satte oss vid polishuset i den gassande solen tillsammans med vindruvor, riskakor, mackor, äpplejuice... you name it! Himla skönt var det, och speciellt mysigt att träffa henne eftersom det inte blev något förra veckan. Efter vår fikastund drog vi oss ner till stan, och där lyckades jag hitta säsongens bikini! :O På Lindex!! Jag gillade den riktigt mycket :) Jag har letat efter en vanlig vit bikini så himla länge, men det är alltid en blomma där, eller en fjäril där, och jag vill bara ha en vanligt, vit, hederlig bikini. Den här var iofs dekorerad med en guldring, men det var snyggt!
Spana förresten in de mörkblå jeansshortsen jag fixat till från jeans jag hade typ i 7:an, haha! Bättre än förut iaf :P

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0