Två sjöar

Okej, Fanny säger att det stavas typ 'Otterstorpasjön', men jag vettefan :P Fin var den iaf! Det bar nämligen av ut dit tillsammans med Jessica, Tina, Klara, Ida och Fanny i söndags :) Egentligen blev jag tillfrågad om att hänga med till Liseberg, men jag kunde inte för jag skulle på ett möte med typ en musikförening. Men vi hade så mysigt ute vid den där lilla sjön - beach, sol och bad -, så det blev en bra dag iaf! :) På kvällen skulle jag träffa Anton, men stackarn håller på att drunkna i plugg, så det var nog bäst om han fick simma åtminstone lite närmare ytan. Så, kvällen blev en slapp hemmakväll!
Jesisca o Ida :)Hahaha, sötast i världen..?Det blev lite beach :)
Igår fick jag reda på en massa betyg i skolan, och gissa vad? Jag fick MVG i LJUDTEKNIK!!! Hahahahah! Den lilla historien om vad min kära lärare sa till mig är alldeles för bra för att ta här, så det får bli live ;) HAHA.
Idag har jag hållit till vid Panka med Jessica, Tina, Moa och Klara då jag fick sluta redan 10. Vi käkade tonvis med vattenmelon, och badade iaf ett par gånger :) Trevligt, trevligt! Efter det hälsade jag på de saknade volleybollarna som för tillfället höll till på Odenbadets beachplan. Är förresten lite sur över att jag glömde av Gossip Girl ikväll igen. Haha - typiskt mig!
PankaBad igen!Moa & Jag ;D
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Fanny

haha, jag tror det stämmer faktiskt :) btw så var jag också med i ottertorpasjön(?) ;) vi ses på tordag, då blire fest :D

2008-06-03 @ 22:30:27
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: Jessica

Jag ääääääääääälskar dig Cecilia, tack för underbara dagar:D

2008-06-08 @ 01:05:00
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0