En underbar känsla

Här är en bild från när jag, Moa och Lizah sjöng på studenternas avslutning i Skaras domkyrka i fredags :) Lizah syns inte på bilden, men hon satt vid flygeln och spelade och sjöng så vackert, så vackert :) Om hon vill kommer hon att gå oerhört långt! Hon hade skrivit låten själv, som förresten heter Footprints In The Sand.
Att sjunga för alla studenter i denna storslagna kyrka med en akustik som inte går av för hackor var helt underbart! Låten gjorde sig verkligen, och det var så härligt att bara stå där och sjunga... Så mäktigt! Snudd på obeskrivbart.

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Fanny

cissi vad händer på midsommar?:D

2008-06-16 @ 12:22:10
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: HondendärLizah

hmpf, nu blir jag lite grinig.. alltså, rörd..



Jag kommer sakna dig lillgumms!

2008-08-03 @ 19:01:21
URL: http://lmgs.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0