Göteborg

Igår blev det några timmar i Götet för mig, och där träffade jag självaste Klara Höglund! En mycket trevlig tjej som jag är himla glad över att jag känner :)  Dagens huvudattraktion var Monki-butiken i Kompassen! Jag kan inte säga tillräckligt många gånger att jag ÄLSKAR Monki! När jag klev in kände jag liksom att jag vallfärdat riktigt länge (hmm.. en timme på tåget?) och att jag nu äntligen nått mitt Mekka! :) Fatta vilken tur jag har, att jag kan känna den känslan så lätt ändå (liksom lite jobbigare för muslimerna att faktiskt åka till Mekka :s)! Hur som helst hittade jag fyra olika plagg (som ni kan se på bilderna nedan), och jag blev mycket nöjd må jag säga! Monki in my ♥ Förstår dock inte riktigt varför jag alltid tycker att du fula och konstiga plaggen är coolast..? :o
På den sista bilden kan ni se klänningen jag köpte på Indiska när jag var med Moa i Jönköping :) Visst är den romantisk? :)

Prickig Katt har ju förresten öppnat en ny butik nästan precis bredvid den gamla. Det var verkligen hur mysigt som helst där inne!! Älska väggarna säger jag bara! Om jag nån gång får en söt liten dotter så vet jag defenitivt hur hennes väggar ska se ut (molnen)! :) Och om jag skulle hitta den där blommiga tapeten skulle jag göra om mitt eget rum på stört! Underbar, ju! :)
Så fort jag kom hem igår skyndade jag iväg till Freja, för där spelades det volleyboll igen ;)
Idag var jag förresten i Gbg igen, fast för att träffa Sigrid :) Mycket trevligt, så klart! :) Lite Freja blev det också, samt fotbollskväll hos Ida! Hata förlusten! Jaja, nu måste jag sova!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Elina Thorsell

alltså gud vilka fin/söta kläder du har köpt! speciellt dom där gråa byxorna- skitfina verkligen!:D vi måste ses någon dag cissi, för jag saknar dej!<3<3<3

2008-06-22 @ 12:04:23
skrivet av: Cecilia

Åh, tack Elina! :D Ja, det klart vi måste! Jag saknar dig med - och det som tusan!!! <3<3<3

2008-06-22 @ 20:16:54
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Michelle

Sjuuukt snygga kläder :D du har sån fin klädstil cissi :) saknar dig ! <3

2008-06-23 @ 15:30:51
skrivet av: cajsa

tack för två toppenkvällar med både volleyboll och snygga killar att kika på :)



du du du är bra!

puss

2008-06-23 @ 19:32:21
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Cecilia

Taaack Michelle! :D Du är väl för söter ;) Jag saknar dig med! Vi måste allt ta o se till att vi kommer iväg allihop på födelsedagsfirande snart :)

2008-06-24 @ 19:19:54
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: klara höglund

tjaa snyggning. tjusig blogg du har. det var jätte mysigt att träffa dej med familj i somras!!! hihihi ha det gött i spanien nu. Kysssssar

2008-08-01 @ 20:25:07
URL: http://klarafinaguldlock.devote.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0