Midsommar

Midsommar blev super och spenderades i Lysekil med först Ida och Jessica, och sedan fylldes det på med Tina och Klara :) Nostalgi låg i luften (med tanke på förra året), och alla visste att det skulle bli en underbar helg. Hur skulle det kunna bli trist, liksom? Underbara flickor + Lysekil + Midsommar = Receptet för en riktigt lyckad helg! =)
På fredagen drog vi oss till Smögen som var ockuperat av ohyggligt många Fkp-bor, och trevligt var väl det! Dock stötte jag på en viss Mats Ek, och han var allt annat än trevlig vill jag lova! `´/ Han befann sig i Lysekil på lördagen dessutom, så jag sprang på honom där också - fy bövelen, alltså! Det var nämligen cruising där, och han hade väl inget bättre för sig än att försöka förstöra kvällen för så många som möjligt.
När vi kom hem från Smögen vid 4-tiden på lördagsmorgonen gjorde vi en favorit i repris (från förra året): Vi grillade korv! ;) Denna gång blev det till den mycket fina vyn av soluppgången nere i norra hamnen, och det var så mysigt, så mysigt :)

På lördagen hade vi förresten förfest på Lysekils vackra klippor! Vi hittade ett riktigt mysigt ställe som gav oss skydd mot blåsten. Så där satt vi alla fem och hade det otroligt kul måste jag säga! Just like last year habibis ;)
Tack för den bästa helgen på länge! Ni är underbara allihop <3

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0