Peace & Love

Så fort jag kom hem från midsommarhelgen bar det av till Peace & Love i Borlänge =) Tyvärr var vi ju bara två (jag + Sofie) som åkte eftersom biljetterna såldes ut, men jag var laddad i vilket fall! Väl uppe i Dalarna började vi BÅDA känna oss lite krassliga, och det blev tyvärr värre ''/ Så veckan blev inte direkt som vi tänkt oss - ingen camping, inga sena nätter, inget festande. Helt enkelt en väldigt hälsosam festival :P Vi fick typ feber båda två samma dag (!), så vi var alldeles för trötta för att orka ta oss ut på natten tyvärr. Men musiken lyssnade vi på iaf, och det var så klart kul! =)
1.2.3.
4.5.6.
1. Lite campingliv iaf! :P
2. Miss Li (är g-r-y-m!)
3. The Hives (som var 1000 ggr bättre live)
4. Lasse Lindh (som jag tyvärr missade förra året)
5. Kent (Jocke Berg får skylla sig själv om han har en kamera på micken)
6. Veronica Maggio (är cool så det ryker om det!)

Nu laddar jag inför nästa år istället - då ska vi banne mig dra iväg ett stort gäng o leva festivalliv så det smäller om det ;) Ha det nu så kul i Arvika ni som drar dit! =)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

nästa år då jäääävlar!

sen så dör jag några gånger av att se ditt kort på kent, ååååh

2008-07-02 @ 21:04:20
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
skrivet av: Lisa

Åh jag hade velat vara med er! och ni borde ha följt med till arvika och varit friska, för det var riktigt bra! :) Cissi jag saknar dig massvis nu!!

2008-07-29 @ 19:19:16
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0