Ris och ros

Dags för ett sista inlägg! Idag har jag packat som bara den inför imorgon, för då bär det av till Lysekil för min del. Där kommer jag spendera större delen av juli månad, så jag hoppas på finfint väder! Jag vet inte när nästa inlägg kommer publiceras, så det var därför jag bjussade på fyra idag, haha ;) Annars har jag hälsat på min underbara mormor idag, och så har jag träffat Anton också =)
Jag blir förresten så himla arg när jag tänker på Sveriges långa vårdköer. Hur fan kan vi ha det så här?! Tänk vad många äldre som inte kan leva på riktigt de sista åren av sina liv! Det är så sorgligt så det finns inte.
Jaja, till något lättare! Vill tipsa om en väldigt fin låt, nämligen För Kärlekens Skull med Ted Gärdestad. Det är banne mig dagens låt, och speciellt textraden "Allt som var dött väcks till liv, det kan också vi, så länge vi andas" betyder mycket för mig just idag.

Ha nu en bra juli-månad allihop! =)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

här sitter jag och försöker ringa till fröken kallin, men det tutar upptaget minsann!

haha :D



puss <3

2008-07-01 @ 19:09:17
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Lovisa

Okej, men ändå. Den var fin! :)

2008-07-02 @ 10:00:43
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0