Snart så

Idag blev jag lite besviken, för när jag, Johanna och Bodil skulle göra klart vår låt upptäckte vi att bas- och gitarrspåren blivit raderade från datorn... Jag har dem på mitt usb, men eftersom jag inte hade med det idag så kommer låten inte bli klar innan sommaren :( Väldigt trist! Fast jag är ändå inte depp, för:
1. Det var ganska fint väder idag --> Jag cyklade till och från bussen.
2. Jag ska sjunga världens finaste låt tillsammans med Moa och Lizah på skolavslutningen som är i domkyrkan (=älska akustiken).
3. Vi slutar imorgon (!!!!!!!)
4. Väl hemma i kära Falköping imorgon runt lunch ska jag träffa Anton :)
Vad var det jag sa? Ofta jag är depp!
Däremot finns det vissa saker som oroar mig... Dels att jag fortfarande inte har bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, dels att jag måste åka med 06.15-bussen imorgonbitti (inatt kanske jag skulle säga? :P Snudd på att det passar bättre!).

Den första bilden är tagen inne i Skara domkyrka, och där uppe i fönstren högst upp i mitten var jag och Elina idag! :) Skithäftigt! Dessutom fick vi gå upp så högt upp som det bara går, fast då ser man ut över staden istället för in i kyrkan! Fatta läskigt det var :)
Den andra bilden är tillägnad Rickard :) (Obs att jag inte är världsbäst på Paint :P Fast det kanske ni redan märkt?)

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0