Sommar

Onsdagen blev en väldigt mysig dag :) Vi fick sluta tidigare, o jag o Elina stötte kula som aldrig förr på idrotten medan resten av klassen blev äckliga medan de spelade fotboll :P Efter skolan träffade jag Anton :) Solen sken ju som bara den, och sommarkänslan förhöjdes ytterligare då vi käkade jordgubbar ;)
Igår tittade jag lite på studenten, och sen bar det av till Skara. Jag, Moa och Lizah skulle träffa en festivalsnubbe där, och - hör och häpna - mitt sommarjobb är fixat! Och det är bra, det är kul, och det är en sjuhelvettes timlön ;) Mohaha! Vi ska ut och spela på lite olika ställen i sommar, mest på västkusten verkar det som. Jag ska lära mig spela bas (HAHA), och nu har vi typ valt ut vår repertoar som består av nästan 40 låtar. Det blir ett perfekt jobb, för jag vill liksom inte vara uppbunden hela tiden... Semester är viktigt! ;) Sommaren kommer bli bäst!


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Lisa

Åååh! Gud vad kul att du fick det! Nu är jag avundsjuk, shit vad roligt! :D:D

2008-06-07 @ 14:03:25
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0