Sommarlov

Igår var jag hemma heeela dagen! :O Vet inte när det hände senast, inte var det igår iaf (höhö^^ min humor kunde ju ha varit bättre! NAT!)! Hur som helst kändes det jäkligt knäppt att bara chilla runt utan att göra någon nytta (eller jag klippte gräset iofs). Enda gången jag lämnade huset var när jag gick på promenad med mammsen ;) När kvällen sedan kom hade jag ingenting att göra, så då lade jag mig i en solstol och bara tänkte (och jo, sov lite också).

En bild från när jag, Moa och Lizah övade för att jag kommer sakna Lizah

Idag var jag hemma hela förmiddagen och jag gjorde en till sak som jag inte gjort på skitlänge: nämligen spela Wall Street med min syster! Haha, det kändes uderbart att inte behöva göra någonting annat, inte ens vilja göra någonting annat! Bara sitta där för att jag helt enkelt inte hade något bättre för mig :) Jag har tid, tid, tid och det finns inga måsten, måsten, måsten!!!! Det är sommarlov, sommarlov, sommarlov! Wiiihooo! :D

En bild på tre av världens bästa tjejer för att de är så bra,
och för att Julia ska ha så jävla kul i Kroatien


 Vid halv fem idag åkte jag in till stan för att träffa Julia :) Sista gången innan den lilla sötnöten drar iväg! (Jag förväntar mig ett vykort babe ;)) Vi drog oss ner till Mingus för en liten fika, och sen tog vi - latmaskar som vi är - stadsbussen mot Freja. (Himlen mullrade faktiskt, så vi skyller på det!) Inne i A-hallen spelades idag en träningsmatch mellan Sveriges och Finlands 91-92:or (killar). Finland var inte särskilt imponerande, men det räckte tyvärr gott och väl :( 4-1 blev det i set.


En bild på Sveriges pojklandslag (i stort sett) för att
alla borde pallra sig till Freja 18.00 imorgon


Min pappa var förresten världens snällaste idag, för han satt och väntade på mig typ hur länge som helst utanför Freja fast att han höll på att 'dö av hunger'! Men jag var ju faktiskt tvungen att få min puss :)
Imorgon blir det Freja igen, så fort jag kommit hem från min smått oplanerade Göteborgsresa! See you there? :)


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Fanny

okej vad mysigt :) jadu, just nu lutar det åt kungshamn så jag tror att det blir det :) kan du förresten vara med och kolla matchen imorgon? :D

2008-06-17 @ 17:46:52
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: julia

Haha tack gumman, jo ett vykort ska du få :) om jag överlever :P



föresten kommer jag inte ihåg den bilden :P

2008-06-17 @ 21:50:14
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: Fanny

jaså va kul :) vi ska vara hos ida denna gången :) ja de vore jättekul om du var med! :D jaha visar dom matchen i freja? i a-hallen då eller? :)

2008-06-18 @ 07:28:45
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: Jessica

cissi är bäst,bäst,bäst<3333

2008-06-23 @ 19:29:51
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0