Fria

Igårmorse blev det till att gå upp vid 5 för min del, och trots att jag och Moa var i Skara 40 minuter innan vi skulle samlas i kyskan lyckades vi ändå komma för sent... Hela MoP1 var med på båda avslutningarna, eftersom vår kör skulle sjunga. Det gick bra med kören, och en annan kör som det gick bra för var OP (8 st tjejer)! De har väl aldrig låtit så bra förut, speciellt inte så som de lät på Uti vår hage! Så jävla snyggt!!!
På den andra avslutningen (som alla studenter var på) sjöng jag, Moa och Lizah :) Det gick faktiskt väldigt bra, även om jag var aningen nervös. Låten gjorde sig perfekt på ett tillfälle som det, och i en kyrka som St Maria!
När vi var klara i kyrkan samlades vår klass utanför MoP, och där lyckades jag givetvis skämma ut mig HAHA! Tur att jag går i Skara, för om samma sak hade hänt i Falköping hade jag DÖTT.
Igårkväll blev det party, party för min del! NAT. Jag glömde ju av när jag skrev igår att vi skulle hem till Klas för att fira hans student, så det blev till att hänga där. Hela huset var fullt av folk, bl.a. Philip, Robin och Eldar.
Som ni säkert förstår var jag en stolt kusin igår - Klas var så stilig i svarta lackskor, kostym och röd slips :) Efter Skaras alla traditioner; utspring, hissningar, "simning", bäras-runt-på-axlarna, fyllesång och kortege var han dock alldeles hes, och alla stackars MV-killar var väl helt slut :P (MV är killkören som ordnar allt det, och bär runt alla 400 studenter på sina axlar, hissar dem m.m.)
När jag väl kom hem somnade jag direkt, i klänning och allt. Det behövdes!



Kärlek


Kommentarer
skrivet av: clara

hur skämde du ut dig cissi? nu blev jag nyfiken :p hahah

2008-06-14 @ 12:21:02
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0