Bra dagar

Alltså, egentligen är jag ingen bra bloggare, för jag har alldeles för mycket att göra hela tiden, så jag hinner ju inte alltid skriva verje dag... Men förlåt för det!
I onsdags var jag o tränade, konstig situation hamnade vi allihop i angående helgen, men det var banne mig inte mitt fel! Skönt att träna igen iaf, hade ju inte gjort det på ett tag.
I torsdags var jag o tittade på volleyboll i Freja, det var nämligen läger där för -91:or - -94:or. Kul att se på de framtida rig-spelarna :) Har kommit på att ganska många av dem som brukar träna när jag kommer dit måste tro att jag typ inte har något liv haha! Är ju där nästan varje dag, men nu säger jag det en gång för alla: Jag väntar på bussen! Fast måste säga att det är väldigt kul att titta på deras träningar, lite mobbat känns det dock ibland.
Torsdagskvällen blev hur bra som helst :D Jag hängde med till 23:an o såg på Asterix med Elin, Katta, Anton o Edvin, o det var så himla kul! Hahaha, älska filmen! Fast jag kunde inte se klart hela, för hade ingen skjuts hem senare, så jag måste se den en annan gång! Uppföljarna också, för den delen!
Innan Ålle igår var jag först en liten sväng hos Tina, och sedan bar det av till Emelies lilla födelsedagskalas där det bjöds på marängswiss (någon som vet hur det stavas?). Mycket gott, och mycket trevligt. Tina blev full som fan (förlåt gumman, haha :P), och det var så jäkla kul att bara titta på henne! Var väldigt tacksam över att hon valde de platta lågskorna, o inte klackskorna iaf! Haha.
Jag var förresten helt nykter kvällen till ära, eftersom jag kvalade med damlaget i Norrköping idag. Första matchen avklarad med resultatet 3-0 till Falköping!! ASKUL. Jag hoppas att vi går upp till ettan, för jag skulle sakna volleybollen annars... Om jag nu verkligen skulle sluta. Vi spelade hur som helst nästan hela matchen hur jäkla bra som helst, o mina servar satt som de skulle, om inte bättre :) Fick dessutom ett har-aldrig-fått-ett-så-härligt-pass av Hanna, o det var så jäkla härligt, för det kändes verkligen klockrent. Så där att det inte kunde bli bättre, helt perfekt träff liksom! Tror tom att ja kanske sträckte på mig ordentligt :) Men bara kanske.
Ikv har jag träffat Julia, vi sågs inte i torsdags nämligen. Tycker synd om stackarn; så jäkla mycket i skolan har hon :( MoP for life, säger jag bara! Undrar egentligen hur många ord vi säger var när vi träffas..? Tiden rinner ju liksom bara iväg, helt plötsligt har man suttit där o pratat i typ 2 timmar.
En mysig kväll har det varit, o än är den inte slut! Ska se på film med familjen nu :) Ha det bra alla!


Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

tack för att du bryr dig så stumpan ;) lite mycket spirit för mig kanske

2008-04-01 @ 22:19:45
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0