Fyndat

Idag har jag fyndat igen! :D Är nämligen ledig hela dagen idag också, eftersom MoP har intagningsvecka för 92:orna! :) Så det är gött! Mitt vackra och förhoppningsvis användbara fynd blev en ganska stor svart lackväska för bara 50 spänn, ist för 300! ;) Jo, jag erkänner att jag är svag för lack.. (a)
Jag funderar dessutom på att hälsa på mormor o morfar idag, när jag ändå har tid. Fan vad man träffar dem alldeles för sällan! :/ O sen när man väl träffar dem får man skuldkänslor för att det var så länge sen sist... Det är något man borde ta tag i; familjen är väl liksom ganska viktig?
I eftermiddag ska jag faktiskt inte träffa Julia, för hon har fått jobb på Godislagret! Så ett stort grattis till henne! :D Istället hoppas jag på en fika med Sofie, som jag inte träffat på en halv evighet..!
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Fridah

ooh nice :)

2008-03-06 @ 12:06:03
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
skrivet av: julia

åh, vart hittade du den? lindex? isf har jag också tittat på den :)

2008-03-08 @ 11:33:48
skrivet av: cecilia

Hahah, aa, faktiskt! ;P Skoj! :D

2008-03-08 @ 17:28:59
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0