http://juliagreens.blogg.se

Får väl ta o göra lite reklam för söta Julia som precis börjat blogga lite :)
Läste precis i hennes andra (hejja, hejja! :D) inlägg att hon kommit på att hon och jag alltid kommer på tal om mina fiskar när vi träffas. Dessa fiskar är framtida. Det innebär att varje gång Julia säger att hon ska köpa en hund när hon blir stor, då kontrar jag med att säga att jag ska köpa fiskar! Det ska jag banne mig! ;)
Jag har iaf kommit fram till att mina kära små fiskar ska heta Habibi och Cooling varannan generation, och Puss och Kram varannan. Hur bra som helst ju! *stolt* :D Julia tror dock att de kommer att bli självmordsbenägna ganska fort... Jag berättade nämligen om mina fiskar som jag hade när jag var liten; men jag är säker på att jag inte var ensam om att nån gång komma hem från skolan, och se en fisk ligga död på golvet efter att ha hoppat ur skålen? Eller, var jag det? :o Jag tror hur som helst att de kommer trivas :)
image430
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Fanny

Vilken söt bild :) Ja det är verkligen dåligt med fester alltså ;/ typiskt falköping.. Ja precis, men det kanske vi kan göra i vilket fall? :) Träffas ska vi göra iallafall, vårat gäng, ingen tvekan :D Frågan är bara vart vi ska vara :o

2008-03-21 @ 14:25:38
URL: http://fannyekholm.blogg.se
skrivet av: julia

du är väl för söt din lilla sötnos :D

2008-03-28 @ 14:22:52

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0