I'm a destination

Hela dagen har jag gått runt här hemma och städat! Jag hade på mig min Sverige-t-shirt jag fick när vi spelade NM, och det visade sig vara ett ganska bra drag, för varje gång jag gick förbi en spegel blev jag liksom glad. Ett bra tips till er alla när ni måste städa alltså: ta på er kläder som gör er glada :)
Igår jobbade jag också en timme btw, på mammas jobb. Allt för att tjäna en liten slant inför sommaren. Jo, jag har redan börjat spara, och jag är så stolt! :) När sommaren väl är här ska jag banne mig ha pengar till att göra vad jag vill! Vem vet vad man kan få för sig..?
Någon mer än jag som stör sig på nya bdb förresten? :/ Hata att de gjort om, visst att det krånglade som fan förut, men nu gör de ju om sidan minst en gång i kvarten: "Krångel, vi fixar". Hata. Menmen, man kanske skulle börja ta o störa sig på lite viktigare saker här i livet. Men jag orkar inte. Bekymmersfri och ung. Så känner jag mig idag. Är inte ens stressad över att det var över ett decennium sen jag hade mitt sexårskalas (allvarligt, det känns ju som igår!), och det är väl ganska bra antar jag.
Något som jag gillar väldigt mycket nu (det får mig att känna mig aningen oorginell, men ändå) är Gossip Girl! Fy bövelen vad bra det är! :) Jag har inte sett alla avsnitten, men nu när jag varit sjuk och det har varit lov så har jag suttit som fastklistrad framför tv:n. Jag gillar!
image427
"I'm not a stop along the way. I'm a destination."
- Blair Waldorf
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0