Keane

http://youtube.com/watch?v=gppLf4XduoI

Lyssna! :)

Denna låt får inte missas, detta band får inte missas! Älskar deras stil på musiken, med dominerande bas, markerat pianospel och denna underbara sångröst killen har! Riktigt jäkla bra är det, alltså!
Deras låtskrivare (vem det nu än är) har dessutom lyckats få mig riktigt på fall! För mig är deras låtar (eller iaf de bästa), sådana låtar som man kan lyssna på både om man är typ förtvivlad, eller överlycklig. Nu råkar ju jag vara ett musikfreak, men iaf. Keanes musik är så bra, att jag ibland bara... blir glad och gråter. Av musikglädje. (Haha, här var vi öppna! :P) Nämen, jag älskar banne mig de bästa låtarna! Så kolla in länken för guds skull!
image443
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Jessica

haha, visst gjorde det ;) ja, självklart är det okej, bara kul vettu:D
jaa, den e jättefin den filmen, lipar som attan varje gång jag ser den:D

2008-03-25 @ 22:18:03
URL: http://jessicapauline.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0