Lov(e)

Idag har jag känt mig bra igen; GeMu har nämligen pluggats! Nu kan jag banne mig skriva ut och analysera typ alla ackord som finns! Eftersom jag har så mycket att ta igen efter förra veckan + Thailand gav jag matten ett litet försök också. Dock pallade jag inte mer än två uppgifter - det är ju faktiskt lov!
Jag ser mycket fram emot morgondagen; Tind ska nämligen komma hit :D Har inte träffat tösabiten sedan nyår, och jag vet att hon har mycket att skvallra om.. höhö^^ På kvällen ska jag dessutom träffa världens bästa tjejer, fast ingen vet vad som ska hittas på än! Kul lär det bli iaf :)
Nu ska vi snart åka till mina kusiner (igen! Känns som om jag är en sån där ordentlig träffa-släkten-hela-tiden-människa!) o käka middag typ. Har inget bättre för mig, är bara på lovhumör, så det blir väl kanske bra :)
Slänger in ett par bilder på världens antagligen snyggaste kvinnor! Fy fan för dem :oimage431image432
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0