Påsk

Nu har Tind återvänt till Loffaroten, o huvudstaden väntar för henne imorgon... Önskar den kunde göra det för mig! :/ Jag vill också till Sthlm! Tack o lov ska jag det, snart. För att hälsa på Tind så klart ;)
Igårkväll var det förfest hos underbara Klara, o sen drog vi vidare till Sofia. Där blev det lite problem, som inte var alltför roliga :/ Detta resulterade i typ kaos, och mindre trevlig stämning. Jäkligt synd om Sofia! Så bättre kvällar har upplevts, alltså. Fast det var ändå sjukt kul när jag, Tind o Klara satt på övervåningen hos Sofia, o bara pratade. Jag hade tagit det lugnt hela kvällen, eftersom jag var/är sjuk, men jag skrattade som fan! Allt Klara sa var så jäkla otroligt kul, så det fanns bara inte!! Jag var med andra ord väldigt trött :P
Det blev iaf att åka hem tidigt för mig o Tind sen, redan vid kvart i två var vi hemma. Men det var väl skönt på sitt sätt :)
Idag har vi sett på Da Vinci Koden och gått promenad i en hel timme! Lilla duktiga vi kände oss ;p Underbart, ju! Får förresten aldrig nog av Da Vinci Koden! Hur bra får en film vara egentligen? Just nu håller dessutom en annan av Dan Browns böcker på att filmatiseras, nämligen Angels & Demons. Gissa vem som ska gå på bio när den kommer ut??
image440
Jag avslutar med ett jätteasmegastort grattis till Lisa på hennes alldeles egna dag :) Puss på saknad! :*

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Fanny

Åh smart, det funkade, tack :)

2008-03-24 @ 12:40:02
URL: http://fannyekholm.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0