Saknade

Igår var det lagmiddag med damlaget, o det var rätt mysigt. Taccos på Nouveau. (Varför har alla taccos jämt? Varenda tjejkväll bjuds det på taccos, när vi ska ut o käka med laget käkar vi taccos, o på Olins käkar vi taccos 2 ggr i veckan!!! Något tröttsamt, men gott :) ) Innan dess satt jag o kikade på volleybollarnas träning ett ganska bra tag :) Matilda, Josse och Katta (som jag saknar så himla mycket! :'( ) tränade inte, så jag kunde ta igen lite av vår förlorade tid. Lika trevliga som alltid var de :)
image392
När jag kom in i 23:an i söndags höll tjejjorna på att käka... taccos! Men mys var det! :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: elin

vi tycker om dig! när kommer du igen? :D

2008-03-10 @ 20:15:57
URL: http://eluz.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0