Silence

Börjar dagens inlägg med ett stort fett jäkla GRATTIS till rigs elittjejer, som lyckades vinna mot Elverket denna vackra kväll. Kunde tyvärr inte vara där själv, men Anton spred flitigt den goda nyheten vidare. Good work :)
Min egen kväll har tillbringats med släkten, på kalas alltså. Såg nästan fram emot att åka o träffa dem allihop idag, så det var kul :)
Kvällens höjdpunkt var när jag, tsm med mina 7- resp. 8-åriga kusiner låg i soffan helt tyst och bara lyssnade på min musik. Kan ni fatta det? En 7-årig tjej, en 8-årig kille och så jag, mitt i mitten av dessa två i vanliga fall så högljudda och energiska ungar. Men så var alltså icke fallet denna kväll. Jag kände mig som en gammal missionär som äntligen fått igenom mitt religösa budskap (i mitt fall att tystnad är guld), och det var så jäkla gött. Riktigt mysigt, och som grädde på moset lite Lasse Lindh i bakgrunden. Mmmhhmmm :)
Tidigare idag träffade jag Julia; Mingus var som vanligt vår destination. Underbart att träffa henne igen! Vi sprang dessutom på en annan goding, nämligen  Ida, som satt o fikade med Emma C på Nya Konditoriet :)
                                      
  Bilder från dagen i 9:an då jag, Klara, Julia o Madde spelade in vår musikvideo till I'm Yours!
                                                                      Jag saknar't!


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Fanny

Underbart :) Haha! Du är alltid lika snygg cissi :D Vad händer på påskafton?

2008-03-19 @ 22:59:47
URL: http://fannyekholm.blogg.se
skrivet av: elin

VI ÄGDE SÖNDER PÅ MATCHEN! :D

2008-03-19 @ 23:00:31
URL: http://eluz.blogg.se
skrivet av: Fanny

Ja precis, det tycker jag också! :D Vi pratade lite om det jag och Jessica, att vi skulle vara vårat gamla gäng :) Kanske förfesta någonstans och sedan dra vidare, men frågan är isåfall vart? ;p Ja men dt klart hon ska vara med :)Nej, jag tror ingen har planerat något speciellt, förutom att Tina är i Ängelholm och Clara i idre, men annars är nog alla lediga hoppas jag :) Jodå, det är fint med mig :) Själv gumman?

2008-03-20 @ 15:31:22
URL: http://fannyekholm.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0