Sista dagen

Sista lovdagen är alldeles strax över, o jag sitter här o funderar lite på hur jag ska spendera de sista timmarna. Måste iaf göra klart min svenskainlämning som skulle ha varit klar innan lovet, o så borde jag göra matte o samhäll o franska o alllllllllt! Men jag orkar inte. Så, vad ska man hitta på? :)
Imorgon lär inte bli en allt för rolig dag i skolan, jag är nog ganska efter i matten, för att inte tala om GeMu:n!! :S Menmen, det lär ju finnas ljusare stunder, som tex när jag får träffa allt underbart folk igen! Senast var ju på Olins vill jag minnas, haha!
image441
Vill passa på o tipsa om ett av världens underbaraste band, som jag tyvärr är alldeles för lite insatt i... Men jag har faktiskt ett av deras album, Hopes and fears, och det är ju en prestation i sig! ;) Jag pratar hur som helst om Keane, bandet som gjorde Everybody's changing, ni vet? Hur som helst är det typ den sämsta låten på det albumet, men den är ju ändå ganska bra. Något uttjatad bara. De bästa låtarna enligt mig är:
This Is The Last Time
-
Somewhere Only We Know
-
Bend And Break
We Might As Well Be Strangers
Can't Stop Now
Verkligen värda att lyssnas på :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: CAZZIS

Ha en bra kväll hörru ;)

2008-03-24 @ 20:48:50
URL: http://cazzis.blogg.se
skrivet av: Anonym

saknar dig cecilia
hooooka upp snart? ;)

2008-03-25 @ 20:15:32
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0