Vänta bara

Igårkväll när jag låg i min säng o bara ville sova kände jag mig jäkligt stressad. Jag är banne mig bäst i världen på att stressa upp mig själv ibland! Jag menar, visst att jag missat 2 av de 3 senaste veckorna i skolan, men man ska banne mig inte hetsa upp sig innan man vet hur stort problemet är!
Det jag oroat mig för var:
- Matten! Prov på fredag, och jag har inte gjort de två senaste avsnitten + en uppgift som jag inte klarade av. När jag kom till lektionen visade det sig att ingen i klassen gjort de två senaste avsnitten, så de skulle inte va med på provet... Himla tur att jag inte va så ambitiös att jag gjorde allt det hemma! :S Den uppgiften jag inte klarat av kunde vi dessutom inte lösa, sa vår lärare... Så, det var ju bra för mig :)
- Franskan! Har missat jättemånga lektioner det senaste, men min lärare sa att det nog bara blev några stenciler extra.
- Engelskan! Skulle ha läst ut en läsbok tills imorgon, men tydligen hade alla andra i min klass varit lika dåliga studenter som jag (eller, ja... Alla utom Michelle, då! :P), och då gick vår lärare med på att vi inte skulle behöva läsa ut boken tills imorgon. Tur för mig; har typ läst 14 av 120 sidor, höhö^^
- GeMu:n! Bodil skvallrade om att de fått ett oförberett test förra gången, i gehör!! Livrädd som jag var gick jag till lektonen, men hon verkade ha glömt bort allt som hette prov! :D Ist fick vi ägna oss åt att göra en egen låt med några konstiga ord i; typ deklarationsblankett, kaviartub och äggskal, haha! :P Skitskoj!
     Så vad jag vill säga med detta alldeles för tråkiga inlägg (förlåt för det) är att väldigt mycket mer än vad man tror löser sig faktiskt utan några problem... Ingen idé att leka Cissi o stressa upp sig själv i förväg, ta det lugnt liksom! (Undra vem det här inlägget är tillägnat egentligen - mina läsare, eller mig själv? Hmm...)
Så vänta bara, det oöverstigliga berget kan faktiskt kort och gott vara en liten kulle!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Elin

Jag hade faktiskt också läst ut boken! ;)

2008-04-02 @ 23:08:41
URL: http://queeneileen.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0