Vår i garderoben

Grafiska mönster, hippiekänsla, volym, tyll, sagolikt och mycket färg. Och så massa blommor förstås! Våren är här (okej, just nu ligger det lite snö på backen, men snart är den puts väck), så låt det synas på dina kläder!
Själv tycker jag att väldigt mycket lockar den här våren, och jag hoppas att inlägget uppskattas av mina läsare :) Så, vad väntar ni på? Ut i närmaste H&M / TopShop / Zara-butik, o leta reda på några riktigt härliga look-a-likes! Det ska jag göra iaf (a).
1.  2.  3.  4.  5.  6.
1. Paolo Melim Andersson gör sin andra kollektion för Chloé, och den är mycket bättre än den första, iaf enligt mig. Chloé ska vara flickigt, inte punkigt.
2, 3. De tre svenska systrarna bakom Fifth Avenue Shoe Repair blir bara bättre och bättre. Måste säga att de är mina nya favoriter :)
4. Gucci ligger aningen lågt, men det funkar fint.
5. Har inte sett så mycket av Jens Laugesen, men jag tyckte allt att den här klänningen var ganska häftig.
6. En relativt nyupptäckt japanska vid namn Junya Watanabe imponerar.
7.  8.  9.  10.  11.  12.
7. Svenska illustratören Liselotte Watkins teckningar pryder säsongens MiuMiu-klänningar. Vackert :)
8. Oscar De La Renta slår på stort vad gäller Hollywood-glamouren, som vanligt!
9. Sonia Rykiel kör på hippietrenden.
10. Versace satsar på starka färger.
11. Viktor & Rolf visar upp ett stort antal väldigt fantasifulla klänningar, som t.ex. denna! Undra hur många gånger vi lär se den på röda mattan..?
12. Ingen kan matcha färger så säkert som Vivienne Westwood, helt klart!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Malin

Jättefin blogg du har! :)

2008-04-04 @ 08:33:18
skrivet av: Cecilia

vilken malin är detta..? :P
tack hur som helst! :)

2008-04-07 @ 22:24:22
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0