Vårkänslor

Näääe, jag är inte död. Jag lovar! Däremot är jag (iofs alldeles för--) lite solbränd, efter en semesterresa med familjen till Thailand! :D Kom hem för en vecka sen, men den gångna veckan har bestått av ta-igen-i-skolan och volleybollvolleybollvolleyboll. I måndags träffade jag volleybollarna, eller några av dem, igen o de va så klart mys :) O sen tränade jag, fast bara en timme, för jag mådde inte bra. I onsdags tränade jag också, o likaså i torsdags.. :( I torsdags var jag dessutom tvungen att stanna kvar efter skolan för att göra franskaprov (grrr), men sen på fredagen blev det äntligen lite nöje!!! :D Först träffade jag Julia (underbara, älskade Julia!) som jag saknat så mycket (lägg till det i presens)! Sen träffade jag alla andra oerhört älskade personer! Bla alla volleybollare (nästan), gamla förfestgänget (<333) och Sofie Rabe!! Kvällen blev underbar, men jag berättar mer om det senare! Likaså om Thailand! :D
Helgen har förresten tillbringats i Värmland, där jag spelat volleyboll. Det gick väl okej, o det var rätt kul faktiskt, men jag kunde ha använt tiden bättre kände jag! För jag längtar ihjäl mig efter alla mina vänner! Jag lipar fan sönder om jag inte får träffa alla snart!
image390
Idag har jag fått riktiga vårkänslor kan jag lova! Vid 12 åkte jag in till lilla (men ack så älskade o saknade) Falköping för att gå promenad med en väldigt bra person.. :) En lång promenad blev det, o mysigt var det :) Det var ju så himla fint väder också, så jag blev alldeles lycklig av att gå där i solen! :)
Efter promenaden gick jag hem till Julia en liten stund för att hämta mina grejjor från i fredags, o för att bara prata lite med denna underbara tjej <3
Senare tränade jag o Charles inför vår spelning på torsdag. Blir nog bra, hoppas jag :)

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0