Bra

Idag repade vi extra med ensemblen i skolan. Jag ska sjunga lead på Africa, så det ska bli kul :) Sen spelade vi in gitarren på vår låt, o det blev bra, fast det låter lite som elgitarr bara för att vi spelade in i Logic (ett dataprogram), så vi ska nog spela in med riktigt mick i studion (klart man vill få fram det fina akustiska ljudet ju!).
Jag vet vilka låtar jag ska sjunga på sångprovet nu förresten: 'Round Midnight och Fallen. Ganska bra låtar, helt olika iaf. Det blir säkert helt okej.
Efter bussen idag gick jag till Freja o pratade med alla goingar :) Tjejerna spelade, o det var bra för mig, för då kunde jag prata med de som librades hela tiden ;) Sen blev det ett bra tag ute hos Anton också, för den stackarn satt o skötte poängen. Han försökte plugga spanska också, men det förstörde jag (a).
Efter Freja drog jag hem på min cykel. Mohaha, läs o häpna: jag cyklade till o från bussen idag! Imorse cyklade jag med andra ord iväg hemifrån 06.50, för o få motion i typ 20 minuter *stolt som bare den*. Det är rätt skönt att cykla egentligen, eller iaf om man slipper stressa. Ska nog cykla lite tidigare imorgon bitti. Cykling till o fån bussen ska bli min nya träning, jag gjorde det igår också när jag åkte för att träffa Julia. Sen så vill jag simma ibland också. Nån som vill luras med? :) Jag ska satsa stenhårt nu, för jag skulle tycka att det vore så himla skitaskul att få spela nån mer landskamp. Eller egentligen struntar jag i om jag får spela, bara jag får vara med, för det är det som är roligast! Blå-gula kläder o så all gemenskap :) Sakna!
Nä, nu ska jag kila. Jag hoppas att det händer något roligt imorgon, för jag är ensam hemma. Då får man passa på ;)
Bilderna är tagna i helgen o känns på något sätt inte till för bdb, så de läggs upp här ist. Jag har ändå tänkt att bloggen ska vara aningen mer personlig. Hur som helst är det meningen att ni ska titta på min klänning! Direkt-importerad ifrån 50-talet via min farmors garderob ;) Måste säga att iaf jag tycker att den är väldigt söt, haha! :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lovisa

Ja, jag vet, men det är ju bara härligt!
Du kan gå in på www.sf.se och läsa där om Flyga drake på Mariestads sf eller Skövdes eller så.. Jag orkar inte förklara, det är rätt invecklat, men bra är den, boken alltså!

2008-05-15 @ 22:04:48
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0