Cissi

Dagen började med en cykeltur in till stan - som vanligt i dessa fina dagar ;) Det fruktade GeMu-provet (ackordslära, gehör, noter o grejjs) gjordes några timmar senare, och jag fick typ panik. Sen hade jag sista sånglektionen innan sångprovet, och det gick ganska bra :)
När jag sedan skulle ta bussen hem var jag nog ganska trött, för istället för att säga "Hejhej" till busschauffören, så sa jag "Cissi"...! Haha, milt pinsamt kan man säga! :P Jag skyndade snabbt bort mot platsen jag tänkte beslagta, men jag kände hans förvånade blickar i ryggen. Om du nu skulle råka läsa det här, kära busschaufför, så nej, jag försökte inte stöta på dig! :P
image511
Kvällen har tillbringats framför tv:n och Gossip Girl :D Jag tycker det är så jäkla bra, alltså! men nu ska jag nog ta o sova - franska NP imorgon. :s En extra puss på er alla!

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: jeppe

Absolut men på sätt och vis har peace and love aldrig varit en riktigt camping festival fören sista året som va, men det blir nog någon natt på campingen ändå.

2008-05-22 @ 00:12:00
URL: http://zoulias.blogg.se
skrivet av: jeppe

ok, nej jag köpte inte någon men jag känner så många av dem som anordnar festivalen så det brukar vara lungt. men i år skulle dem iofs höja säkerheten vid campingen på grund av föra årets problem. Men tror inte det blir något problem att vandra in och ut där som man vill även fast man inte har något band.

2008-05-22 @ 19:28:17
URL: http://zoulias.blogg.se
skrivet av: Jessica

haha -Cissi!
ser framför mig ;)
du är sååå söt:D

2008-05-22 @ 19:48:52
URL: http://jessicapauline.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0