Nedräkningen har börjat

Det gjorde den iofs för ganska länge sen, men nu är det så himla konkret att skolavslutningsdagen snart är här! Blott fyra veckor kvar, min kära vänner! Dessa lär vi ju faktiskt kunna uthärda, även om de för vissa lär bli rätt jobbiga. Jag ska hur som helst se till att göra dem riktigt bra :) Fick besked av min sh-lärare idag att jag bara behöver skriva g på vår inlämning, för mitt betyg är redan klart. Älskar man inte sånt, så säg? Då blir man så tacksam mot sig själv att man tagit alla prov o grejjs på allvar under året som gått. Så, tack mig själv :P
Idag cyklade jag förresten igen, trots att det var dimmigt o kallt som tusan imorse, o trots att det regnade på vägen hem. Är man hård så är man ;) Skämt å sido. Ikväll blir det antagligen Panka med bla Lisa, o sen vet jag inte mer vilka som kommer för jag har inte pratat med henne än. Stackarn tränar ju fortfarande! Men det blir sannerligen trevligt med lite grill, fest o (för hoppningsvis) bra sällskap!
image505
Avslutar med ett grattis till Anton :)

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0