Sång, sång, sång

Jag har precis gjort mitt sångprov, och det gick bra tycker jag allt. Jag klantade mg inte (som jag hade vissa farhågor om), och dessutom var det ingen à vista (läsa noter direkt från pappret, och sjunga dem). Det satt någon snubbe där inne som jag inte visste vem det var, men jag vågade inte fråga. Väldigt schysst verkade han hur som helst, och Karin var även hon riktigt snäll (nästan stöttande :D) idag! Så det kändes väldigt bra.
I förmiddags hade vi konsert med ensemblerna, och vi började med att sjunga Love's in need med kören i matsalen för att göra lite reklam ;) Vi skulle gå in samtidigt som vi sjöng, och det gick lika dåligt som vanligt... :P Men när vi väl stod stilla blev det bättre. Min ensemble spelade Africa (som jag har lead på) och Miss Blue. Jag kom tack och lov ihåg texten på den förstnämnda (vilket innebär att jag är nöjd).
image515
Nu bär det av upp mot Katedral igen; snart körrep inför ikväll nämligen. För er som vill komma:
KATEDRALSKOLANS AULA 18.00-19.30 (Körkonsert med alla MoP-ettor).
Och imorgon ska vi spela med våra ensembler på SG-grillen. Det kanske är roligare att se på, eftersom det är mer solo-grejjs och så då. Min ensemble är först (!), så vi börjar spela vid 19.00, och är klara 40 minuter senare. Om det nu kommer någon och lyssar så går världens bästa buss hem vid 19.50! :) Jag hoppas få se er där!

Kärlek ♥

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0