Sångvurm

Dagen började med en bortglömd franskalektion, och efter det en härlig cykeltur in till bussen. Det är helt otroligt vad skönt det är att cykla nu! Jag är näsan tacksam att jag bor som jag gör - annars hade det ju aldrig blivit av att jag cyklat! :P
Vid 10-tiden hade vi föreställning för sjundeklassare, och sedan bar det av ner mot MoP för att repa med ensemblen inför kvällen. Det var riktigt skoj må jag säga :D När det var klart gick jag, Johanna och lite folk från A och köpte glass :) Sedan tog jag bussen hem och då hann jag med att träffa Anton en liten mini-stund :) Vad kan det ha blivit? En halvtimme, haha? :P

Vid 19-snåret började min kära ensemble att spela på SG, och det gick väldigt bra! Jag har kommit in i en bra "sångvurm", så jag tycker det är skitkul nu igen, och jag är dessutom riktigt laddad inför varje spelning :) Speciellt nu ikväll, för vi spelade Long before Rock'n'roll, och i andra versens brygga tog jag i, och Bodil lade på sin stämma, och det blev nog himla bra kändes det som! :) KUL.
Måste förresten bara skriva om skolmaten vi fick igår! Vi fick välja mellan grillad --> korv / köttfärsbiff / fläskkaré / kyckling / revbensspjäll och till detta fick vi potatissallad!!!!! :O Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Skara skämmer verkligen bort sina elever! Kan ni tänka er hur jäkla lyxigt det egentligen är när det står en kock ute på skolgården och grillar ovanstående grejjer..? Helt otroligt, om man tänker efter, haha! Dessutom fick man äta så mycket man ville; i Skara har de banne mig aldrig några lappar som det står "Max 2 /person på"... :P Inte för att ni vill veta, men jag tänkte bara passa på att göra er lite avundsjuka ;) Haha, ha det gött!

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: anton

snygging :)

2008-06-02 @ 22:44:24
skrivet av: Cecilia

Åh, vad kul att du hittat hit anton! :) stay tune!

2008-06-03 @ 11:12:20
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0