Sommar och sol i mitt sinne

Först måste jag bara lägga in ett gott ord om Jessicas header, så himla fin har hon gjort den! :) Man blir ju bara glad av att titta på den! När jag ser den längtar jag för sjuttsingen ihjäl mig efter sommaren, för i år ska vi så klart träffas alla underbara brudar igen o ha ännu roligare än förra sommaren! :D I can't wait. Är det förresten någon som har tänkt på hur onaturligt fint väder det är idag igen? Jag älskar't ;D
Igår var jag och Charles och spelade och sjöng på Odd Fellow (en herrklubb, för den som inte vet), och det gick bra :) Det är så kul att få komma ut och spela lite! Jag har förresten spanat in ett sommarjobb på kusten, eller mer precist sagt i Hunnebostrand/Smögen på en camping. De söker sommarjobbare som kan spela och sjunga några kvällar i veckan på deras restaurang. Låter väldigt bra, tycker jag :) Fast man måste väl göra andra saker också, antar jag, och sen så är det en liten bit dit även från Lysekil (där jag håller till på sommaren), så jag ska ta och kolla upp det lite mer innan jag funderar ordentligt..
Ikväll är det dags för Kullenfestivalen här i Skara, och det lär bli väldigt skoj :) Vi blir nog ett ganska bra gäng från Falköping, och så klart kommer det ju många från Skara av dem jag känner, så jag ser väldigt mycket fram emot kvällen! Imorgon lär också bli en bra dag, för först ska jag till Göteborg för att gå på min kusins vernissage, och så hoppas jag få träffa Sigrid eller Klara innan :) (Ett plus skulle vara om jag hittar ett par skor och en typ bomberjacka i satin som jag spanat in, men jag tror inte att jag kommer ha tid att gå o titta på stan, så :P Men ändå!) På kvällen sen blir det mys, men det återkommer jag om imorgon ;) Och tro mig, ni vill veta - mohaha!

Kärlek ♥

Kommentarer
skrivet av: Jessica

hos mig var det, jajjemen:) hoppas du hade kul :)

2008-05-24 @ 14:56:35
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: Jessica

åh, tack älskling :D jag vill med ha sommar, nununu:D

2008-05-24 @ 14:57:14
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: Fanny

cissi hur blir det med lysekil? det skulle vara så himla kul! :D tack för i fredags förresten! :)

2008-05-25 @ 12:20:30
URL: http://fannyekholm.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0