Sooooool

Kullen blev helt okej sen, inte så roligt som jag hoppats, men jag var ändå glad över att vara där. Förfesten hölls hos Jessica - tack gumman! :)
I lördags blev det Gbg för att spana in min kära kusin Johannas vernissage :) Hon har precis tagit examen från HDK, så hennes klass ställde ut på Röhrska. Jäkligt imponerande må jag säga! Efter vernissagen blev det picknick med alla gratulanter i Slottskogen, och det var ju skitfint väder så det blev himla mysigt. Dock var jag lite stressad inför min lilla hemtripp, borde nämligen ha åkt hem 2 h tidigare.. Det är inte lätt när man vill vara på två ställen samtidigt!

Väl i kära Fkp begav jag mig till Katta för att hämta lite grejjor, och sedan var det dags att träffa Anton lite :) Det blev till att se lite på Perrelli och så där, och det var nästan töntigt, för innan röstningen började satt vi o pratade om att 'det vore så himla kul om hon vann - då skulle det ju hållas i Sverige nästa år!', men det behövde vi ju uppenbarligen inte börja planera för... :P Men jag tyckte hon var bra, det är faktiskt Europa som röstar kasst. Himla bra kväll blev det hur som helst :)
Nu har vår koncentrationsvecka på MoP börjat förresten, så idag hade vi en spelning för esteter. Det gick jättebra för mig på I Will Survive, så det var skitskoj! Det behövde jag inför sångprovet imorgon.. :s Läskigt! Kvällen har tillbringats hos Klas, som hade födelsedagskalas för släkten (nu är jag en sådan där släkt-människa igen - HDK, Morsdag, och idag!). Nu är det dock dags att slita ut telefonen lite ;) Ha det bra allesammans!

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Lisa

Nej du skojar?! CISSI!:D:D:D Herre min gud, det var då på tiden ! Vi måste verkligen prata!! :D Om det nu är det som jag tror har hänt, så kan jag bara säga att jag är riktigt rysligt glad för din skull! :D

2008-05-26 @ 22:48:36
URL: http://petterssonlisa.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0