Syttende mai

Det blev inte Panka igår; vädret var så ostadigt. Vi drog (som vanligt - stackars Klara!) till Klaras härliga etta ist ;) Där blev det lite fest med lite volleybollare o samhällsvetare :) Vi grillade korv och mashmallows, o sen passade jag på att dra mina och Jessicas enormt roliga skämt! Ganska pinsamt att möta Tobbe imorse tack vare det, men sån't är livet :P
Runt 2 kom jag, Lisa och Louise vingligt  (Lisa skjutsade oss på cykeln) farande nerför Wetterlin, o vårt mål var Eldorado. Där delade vi en volleybollpizza fast att vi inte ens var hungriga. Sen bar det av mot 23:an, där jag skulle få låna Julias säng. Men innan det tog jag och Lisa oss en välbehövd pratstund <3
Ikväll blir det, trots att det är lördag, lite plugg och antagligen hemmakväll. Kanske 23:an, men bara kanske. Nästa vecka väntar nämligen gemu-, engelska- och 2 × franskaprov. Ha en bra kväll allesammans! :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Jessica

våra skämt är bäst :D

2008-05-18 @ 20:04:29
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: Lisa

Du är bra Cissi. :) tack för kvällen! Och förresten heter Louise Emelie ;)

2008-05-19 @ 21:14:15
URL: http://petterssonlisa.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0