Beslutsångest

Alltså jag hatar sånt här!! Jag kan verkligen inte bestämma mig :S Vad tycker ni? (Snälla, snälla läsare: svara!)

MALMÖ ELLER EJ?

Isf blir det från torsdag till söndag med Malin, Jessica och Tina. Problemet är bara att jag har en väldans massa saker inbokade redan, men ändå vill jag ju så fruktansvärt gärna åka!

NACKDELAR:

• Jag missar Olins, som jag planerat att gå på med Skarachixen på fredag.
• Jag missar vår bortamatch mot Karlstad på söndag.
• Jag måste byta dag med min vän Sigrid från Göteborg, som egentligen ska komma hit på lördag.
• Lång lastbilsresa ner på torsdag, och runt 300 kronor för tågbiljett hem på söndagen.
• Jag hade egentligen planerat (i de två senare fallen endast för mig själv) att träffa  Cajsa, Julia och volleybollarna.

FÖRDELAR:

• Jag vet att vi kommer ha så grymt jäkla roligt!!!
• Julklappsshopping i Malmö är inte helt fel.
• Vi ska även till Köpenhamn och Ängelholm, vilket kommer bli skitkul.
• Jag får umgås med tre underbara och saknade tjejer.
• Det kommer bli ett minne för livet.

Hur sjuttsingen ska jag göra?!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

hm, jag vet inte. haha. gör det du vill, inte vad någon annan vill..:)

2008-11-19 @ 18:11:28
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: percyyyyy

tur vi hade att du kom till oss, superkul kmr det bli gumman, garanterat!! :D

2008-11-20 @ 17:28:41
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0