Fanny goes kändis

Hahahahah! Som ni märker har jag inte gått och lagt mig än, men GUD vad jag började garva när jag (något sent) upptäckte vad en viss Fanny Ekholm gjorde i fredags ;) X antal mycket roande samtal till Alex Schulman (en av Sveriges största bloggare för er som inte vet) finns nu publicerade på hans blogg! :P Fattar ni vad jag garvade när jag lyssnade? Skräll att det är Fanny också, haha! XD Så snälla, snälla, snälllllllla gör er själva en tjänst och lyssna på ljudupptagningen från Alex telefonsvarare som ni hittar här, och läs de mycket roande och fördomsfulla kommentarerna om allas vår underbara stad Falköping! (a)

En riktigt härlig pingla haha ;)

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0