FVK - Ymer 3-0

Igår var det match som gällde på bortaplan mot Ymer; Borås för er som inte vet. Vi vann lätt med 3-0. Jag var ganska slö, men det gick helt okej. Servarna gick skitbra! Men det var lite jobbigt att spela så sent som vi gjorde; halv sju. De sista bollarna i tredje setet var nog de roligaste hur som helst :P Min kära tränare Lina tjatar alltid på mig om att jag ska slå MED ANSATS på varenda jävla boll, även om det så bara hänt en enda liten gång att jag drivat just den matchen. Efter att hon sagt det till mig på time-outen igår tänkte jag att jajajajajajajaaaaaa, jag ska! och det gjorde jag (haha)! Under en och samma boll fick jag 3 st backspike-pass, som jag slog på MED ANSATS på varenda en. Dödade dock inte förrän på tredje, men jag skulle definitivt ha gjort det på andra om den inte snuddat nätvajern (a). Då kändes det verkligen som att jag var uppe i himelen och bara flög, och mitt avstamp måste ha varit historiens mest perfekta (nåväl, nästan iaf)! Hur som helst var bara första passet meningen, sen touchade passaren bara bollen efter en försvarsräddning, och sista gången var det meningen att hon skulle passa till vänsterkanten. Men den tog jag ist, för den var för långt från nät :P Det var kul, men något flummigt; särskilt eftersom jag började skratta det sista :P Vi vann ju iaf!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0