Halleluja

Hej på er alla glada! Det mesta av gårdagens stress har nog faktiskt lagt sig nu, och det lutar åt att det blir en liten tripp till Malmö för min del =) Men än har jag inte helt bestämt mig, så vi får se :P Om jag åker blir det till att lifta med Ronald ner imorgon någonstans vid lunchtid skulle jag tro, och sedan åker jag tåg hem tidigt (07.14) på söndagen för att hinna till Karlstad där jag ska spela match 17.00 :P Lite häktigt, men mamma tyckte inte att jag skulle missa matchen eftersom jag missar den mot RiG B under vår produktionsvecka. Och hon har väl rätt antar jag, men det kommer bli en sjuhelvettes dag den där söndagen.. Och kanske resten av veckan också; men jag ska försöka sova så mycket som möjligt innan premiären!

Två briljanta kompositörer: Ted Gärdestad och Leonard Cohen.

Nästa fredag ska jag förresten göra en jätterolig grej! :D Två killar som går i trean på MoP frågade mig om jag ville sjunga på en låt som en av dem skrivit. Fatta roligt! Så vi ska dra hem till Simon Warnskogs egen hemmastudio nästa fredag för att spela in den! Gustaf Redmo (låtskrivaren) ska skicka in den till Ted Gärdestad-stipendiet, så jag tror att den måste vara på svenska, och sen vet jag att det är typ en blugrasslåt =) Kommer säkert vara kanonbra!
Nääe, nu ska jag öva min gitarrläxa (som jag har terminsuppspelning på nästa tisdag!!!!); dvs Halleluja. Nu för tiden kan Cecilia Kallin både plocka, kompa (bättre), och spela melodi ;) Det går framåt gott folk, haha!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

okej, vad roligt :) jo allt är bra med mig, lite stressigt just nu bara. hinner inte med allt jag vill göra :P

2008-11-19 @ 20:34:04
URL: http://.juliagreens.blogg.se/
skrivet av: cajsa

blir det malmö eller har du tid över i helgen för en liten fika? kanske imorgon eller fredag? :)



lycka till med allt det där med sången <3

2008-11-19 @ 20:59:42
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0