Hej, jag är din vän!

Idag är min dag då jag faktiskt kan titta på schemat och inbilla sig att det snällt ler tillbaka mot en och säger något i stil med "Hej, jag är din vän!". För på tisdagar kan jag inte annat än att tycka att schemat trots allt är en riktigt bra prick! Kanske ska jag dra mitt schema igen (så att ni säkert får in det i huvudet)? Sovmorgon till 9.00, gitarrlektion, sånglektion, 3 h 20 min hål, pianoensemble och sist men inte minst körsång b. Music Factory heeela dagen med andra ord <3 Fan vad jag älskar MoP!!!!

Två av mina absoluta favoriter, samt en inklämd jag i mitten!

Jag och Bodil har förresten övat på jullåten hon har skrivit. Så underbart jäkla fin, så man kan inte annat än att dö (nästan)! Bara för att den är så otroligt utomodentligt asgrym måste ni ju helt enkelt komma och titta på vår julkonsert som vi ska ha om ungefär en halv månad! (a) Jag kommer ut med mer info när jag vet vilka dagar just vi ska spela =)
Över till annat! När jag kom hem till Falköping efter skolan vid 19-tiden möttes jag av mor min som hade ett mycket bra förslag: promenad ner till Mingus, sedan fika, och sedan promenad tillbaka. Gratis fika tackar man så klart inte nej till. Dessutom fick jag ett ypperligt tillfälle att skryta om mina GeMu-egenskaper, haha :P
Nu ska jag äta risgrynsgröt!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0