JULKONSERT

Lite reklam var det här ;)
Den 30 november samt de tre första dagarna i december (ev. även den fjärde, dvs min födelsedag) ska alla MoP-tvåor har en julkonsert tillsammans! :D Programmet kommer vara två olika uppsättningar; dvs samma konsert på söndagen och tisdagen, och samma på måndagen och onsdagen. Jag tycker att ni borde komma på båda konserterna om ni kan, för det är billigt, det är bra, det är trevligt, men framför allt kan jag inte bestämma mig för vilken dag jag ska rekommendera - för båda kommer bli kanon! ;)
Var? Djäkneskolans aula (jättefin) i Skara.
När? 18.30 alla fyra kvällar. Lär vara slut någon gång strax efter 20.
Pris? 50 kr / biljett (=billigt!)
Det ni får lyssna till om ni kommer är några låtar med den stora kören, 3 låtar med varje ensemble, samt en del ganska unplugged-låtar. (Däribland Bodils, som kan vara världens finaste jullåt! <3)
Så ta nu tag i telefonen, och RING mig så kan jag boka biljetter till er! =) Jag hoppashoppashoppas verkligen att ni kommer :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

cissi ring mig direkt :D viktigt och handlar nte om julkonserten :) du måste ringa Idag

2008-11-18 @ 17:44:20
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0