Lyckad premiär

Premiären gick jättebra! Det var skitkul! Bodils låt gick verkligen hem, Let It Snow funkade fint, och körstämmorna både med stora kören och med Elinas och deras ensemble satt fint! =) Så allt blev väldigt lyckat! Imorgon väntar förresten TVÅ JÄÄÄÄÄÄVLIGT ROLIGA GREJJER! Men tyvärr kan jag inte dela med mig av någon av dem haha ;) Jag kan däremot avslöja att den ena har att göra med vår ensemble, och jag ber er att snälla kom och lyssna för det kommer bli sjukt kul! (Ni kan komma utan att förbeställa biljetter, för det skulle tydligen finnas tillräckligt många kvar varje kväll.) Den andra kan jag inte avslöja någonting över huvud taget om; vilket bara gör det ännu mer spännande och roligt! Haha :D Nu ska jag samla krafter inför morgondagen, och jag vill bara avsluta med att säga dessa visdomsord:
JAG ÄLSKAR MUSIC & PRODUCTION <3

Ett till kompiskort som jag glömde publicera igår (a)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Anonym

jag älskar dig!

2008-12-01 @ 15:34:00
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: jessica

Jag hoppas verkligen du får det, hoppas jag kan!!! :D

2008-12-01 @ 18:13:55
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0