Modevisning

Idag efter skolan drog jag och Johanna ner till MoP för att plugga och umgås. På vägen stannade vi till på Empoli, för att betälla en Kanon - dvs. pizza med kebab, pommes, sås och lök (haha) :P Denna tog vi med oss till MoP och delade, och det var gott, fett och lagom mycket så där så att man känner att man inte vill äta pizza på minst en månad! Efter pizzan gick jag ner till datasalarna för att plugga gehörs- och musiklära. Jag skulle skriva ut melodi, ackordsanalys, ledtonsstämma och voicing på en valfri låt. Det var kul, och jag hann precis klart innan jag var tvungen att traska iväg till bussen! Väl hemma i Falköping möttes jag upp av Julia, och vi gick till Vero Moda för att titta på modevsningen. Det var lite halv-pinsamt stundtals, men ganska mysigt och så klart väldigt kul att de anordnade något sånt. Jag hittade hur som helst en klänning =D En svart, med massa fransar över hela, så det ser lagom coolt ut när man rör sig! En riktig dans- / partyklänning med andra ord! Precis vad jag var i behov av =)
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Haha, okej. Jasså, nja jag går vanlig samhällslinje här i Kungälv och dansar lite på fritiden, inte sådär jätteseriöst. Mitt liv rullar la på helt okej det men, önskar dock att det var lov snart. Nä, måste kila till skolan nu. Ha det bra! puss på dig!

2008-11-07 @ 09:02:41
URL: http://juliaericsson.devote.se
skrivet av: cajsa

åh tänkte också gå på den men sen så struntade jag i det haha :D

2008-11-07 @ 10:17:42
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Jessica

Kul att den passade :D sjukt fin ju! Köpte en som ja sa, men va ju "tvungen" att lämna tbx eftersom den va svår att få av heeh. men va kul att den passade dig gumman:D

2008-11-07 @ 15:37:45
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0