Panikens livstid

Hej! Nu är jag hemma igen från Malmö =) Det är en förbaskat trött Cecilia som sitter här och skriver, varav det kommer bli ett kort inlägg. Berättelsen om de gångna mycket trevliga dagarna där nere får vänta tills jag har tid. Det har jag alltså inte nu. Nu börjar panikens livstid. Den lär hålla på tills söndag, och eventuellt lite längre om våra grejjer inför julkonserten inte sitter i tid.
På tal om julkonserten! Det är bara att höra av sig om biljetter! Halvsju varje dag 30 nov - 3 dec, och ENDAST 50 kr =)
Nu ska jag ätaaaa och sen ska jag sovaaaaaaaaaaa!!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Jo det har jag men inte sen vi fick vår nya vattenpump som vi typ haft i 5 år kanske..:P

2008-11-24 @ 15:26:31
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0