Utgång

Jag sitter här i Jessicas systers fina lilla etta och är redo för utgång! Klar först av alla precis som alltid :P Dagen har spenderats i Malmö centrum i en himla massa olika affärer; bl.a. grymma Second Hands och självklart kunde vissa av oss inte hålla sig ifrån en sexaffär.. Jag nämner inga namn, men jag antar att ni alla kan lista ut själv vilka dessa två mycket söta flickor är, hah ;)

Nu ska vi ut i det s.k. allrummet här i studentkorridoren och fira in helgen med en bag in box och sedan bär det ut på stan, och förhoppningsvis in någonstans. Den som lever får se! Om vi inte kommer in lär det bli en tidig hemgång, för det är sviiinkallt här! Det har snöat och blåst som fan typ hela dagen.. Ha det kanon =)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elin

Men cissi, var har du pälsmössan? :O

;)

2008-11-22 @ 20:51:01
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0