Allergibesvär

Gissa vad jag har gjort idag? Jag har varit hemma! :s Behövligt med tanke på sömnbristen jag lider av (numera led?) sedan helgen, men en katastrof om man tänker på vad jag skulle ha gjort i skolan idag. Ännu en mattelektion är missad, och gud hjälpe mig att förstå nu när det är svårt. Dessutom missade jag min sista ensemblelektion innan julproduktionen (PREMIÄR PÅ SÖNDAG gott folk!), och det var allt annat än bra. Vi hade vår första historialektion på jättelänge, och i engelskan gjorde vi ett gammalt nationellt prov... Har förresten franskaprov på torsdag, på vilket jag inte kunnat plugga än, för jag har ju inte boken! =( Bajsbajsbajs.

     Så varför var jag inte i skolan idag, när jag verkligen borde ha varit det? Jo, min allergi höll mig vaken inatt, och jag höll på att bli helt galen när jag låg timme efter timme i min säng och BARA försökte sova. Det finns banne mig inget värre än att verkligen inte kunna sova när man är så där svinigt trött; och när man dessutom gått och lagt sig extra tidigt för att få en timme extra! Jag gick och lade mig strax innan 22 igår, och jag tror inte jag sömnade förrän halv fyra någon gång. Anledningen var som sagt att jag hade allergibesvär; men jag vette sjuttsingen hur jag fått dem egentligen? Nåväl, jag hoppas verkligen att jag kan sova inatt, samt att jag vaknar upp utan svullet ansikte! (Måste bara säga att min mamma är bäst! Hon hjälpte mig nästan hela natten med is, vatten, tabletter och sånt. Stackarn!)
     Några bra saker har iaf gjorts idag! Jag har plockat fram en massa kläder inför julproduktionen (hr dock inte bestämt vilka jag ska ha än), skrivit brev till Lovisa, läst ut engelskaboken och så har jag fixat så att mamma köpte den guldiga fransklänningen från Vero Moda till Bodil. Jag och hon ska ha på oss guldigt på hennes låt nämligen =)
Nä, nu ska jag ringa min saknade underbaring Julia!

♥ / Cecilia


 


Kommentarer
skrivet av: Anonym

det var underbart att du ringde :)

Jag älskar dig!

2008-11-24 @ 22:40:54
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: Klas

never heard of any julproduktion. kommer min familj?

2008-11-26 @ 23:15:56
URL: http://accordingtoklejs.webb.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0