När någon bryr sig

Hahah, jag läste på Claras bilddagbok om en liten konversation jag och hon hade i fredags... :P Så jävla underbar! Vi pratade skräckfilmer, och så började jag fundera över filmen Saw, och frågade undrande Clara om "Saw" betyder "såg" eller "såg"? Clara började vrida lite på sig, och sa att jaa... joo... eehm.. eller, alltså, jag fattade inte riktigt frågan? Då går det upp för mig att såg (som i substantivet) och såg (som i verbet se i imperfekt) heter samma på svenska också! Hahaha, fattar ni hur roligt det kändes att inse att jag sagt exakt samma ord två gånger till Clara?! Jag hade verkligen inte tänkt på det ;) Hur som helst kvarstår min fråga... Syftar de på såg eller såg? :o
Såg va? För de sågar ju liksom i någons ben eller hur sjuttsingen det är? Jaja, haha! Bäst att sluta skriva såg hela tiden, för jag känner att jag håller på att överlasta mina hjärnceller haha :P
Det blev en väldigt trevlig kväll i fredags förresten =) Tina, Clara, Julia, Malin, Tind och jag satt hemma hos Tina och käkade pizza eller thaimat och så såg vi på skräckfilm! Jag hatar skräckfilmer, men min ääääälskade kompisar envisades givetvis med att hyra just en sådan (inte ens en förresten - TVÅ!). "Det är ju faktiskt Halloween!" Här duger minsann inte Idol, nejnej :P
Med filmerna hade vi lite otur, för de var All Video-skit, och krånglade så klaaart. Men det bidrog iaf till att vi slapp se en utav dem samt slutet på den andra (a)
Igår träffade jag Sofie, och det var så mysigt! =) Senare på kvällen åkte jag till Skövde och käkade med Mitchie och Amanda på Mangos! Vårt favoritställe numera ;) Det var himla trevligt! Skulle egentligen ha åkt till Skara för att partaja lite med min kära kusin Klas, men eftersom jag hade en timmes väntetid på bussen valde jag att ta tåget hem till Fkp efter en kvart... Väl i Fkp våldgästade jag Sofie lite, och vi myste framför film!
Idag har jag träffat Julia, och vi gick till Freja för att kika på matchen mellan RIG och Gislaved =) Där träffade vi Sofie och hennes vän Evelina! Dessutom fick jag byta några ord med Cicci och Ove (alltid lika söta) som jag rent ut sagt saknar ihjäl mig efter..! ''/
Det är alltid samma sak när alla är så snälla; då är tårarna inte långt borta.. Tänk att det finns så många som bryr sig så mycket som de gör! Tacksam är vad jag är <3

/ Cecilia

Kommentarer
skrivet av: clara

hahaha! tänk vad omedvetet komiskt saker och ting kan bli ibland!

åh, älska mangos! mangos är bäst, bäst, bäst! dit borde gänget dra och äta nån gång tycker jag :)

2008-11-02 @ 21:52:02
URL: http://sundhclara.blogg.se/
skrivet av: elin

var du på matchen sötnos? :D

2008-11-02 @ 21:56:19
URL: http://eluz.blogg.se/
skrivet av: t

sälla lägg upp bilderna på facebook!!! puss på dig'

2008-11-05 @ 21:35:21
skrivet av: Cecilia

hahah neeeeej det orkar jag INTE :P men printa screenen och fixa i paint ;)

2008-11-05 @ 22:40:46
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0