En sammanfattning av helgen

Fredagkväll: Först Nouveau, och sedan Odenhallen med en massa bra tjejer =) Trevligt som alltid med dessa!
Lördagförmiddag: Mina pysslingar från Värmland kom hit på besök!
                       
Eftermiddag: Det var match för mig som gällde. Denna var mot Gbg. Tyvärr led vi förlust med 1-3, men jag tyckte inte att vi var alltför dålig iaf. Bästa setet var lätt det tredje (som vi vann), då jag äntligen fick till servarna och en riktigt bra spike ungefär en meter framför mitt utvalda hatobjekt i det andra laget :P Ibland kan man bara inte låta bli att irritera sig på vissa i motståndarlaget, och då får de skylla sig själva! Men hon irriterade sig nog på mig också, för efter deras andra time-out i tredje set kallade domaren på mig. Han sa till mig att jag inte fick peka på motståndarna när jag gjort poäng, men att jag självklart fick visa mycket glädje och känslor. Jag sa att jag skulle tänka på det, och sedan traskade jag tillbaka till min position. Jag måste säga att jag tycker att det är synd att man inte får göra så, för man har ju liksom ingen fysisk kontakt med mottståndarna - lite psykning får de väl ändå ta och tåla? Men det gjorde tydligen inte hon :P Hur som helst. Efter tillsägelsen var jag så klart noga med att inte peka mer, men det var svårt, för det kom liksom som av reflex. (Jag skyller på Sofia Björndahl, haha! ;) ) Då blev det ist att jag först pekade, men sedan fortsatte med händerna upp i luften i en och samma rörelse; så att jag pekade upp i taket :P Fult, lite pinsamt, men tillåtet.. Hörde jag en väldans massa skratt från avbytarna i vårt lag när jag invigde min nya segergest?

Kväll: Efter lite prat med min söta Julia såg jag på andra akten av revyn, och även denna gång skrattade jag hejdlöst åtbåde dansen och "smärtan". Underbara nummer!
Söndag: Promenad med mina pysslingar, och sedan jamm-kväll med vår familj, deras familj, min mosters familj och mormor och morfar. Idag har vi förresten spelat match mot Team Valla, men jag kunde tyvärr inte spela. Siffrorna blev 3-0 till oss =)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: cajsa

haha, så fin bild på mig (NOT!)

2008-11-16 @ 22:08:42
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: cajsa

hm, jag kan i stortsett vilken dag som helst :)

bara säg till när du kan så kan jag,

har dock träning imorgon ju klockan 6 men..

pussss <3

2008-11-18 @ 12:48:46
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0