Yes, we can!

Igår var det mysdag på MoP med Bodil igen (blivande tradition kanske? Skulle bli en bra sådan i så fall!), och jag stannade till 20.15 den här gången också =) Dock blev ingen GeMu gjord då vi satt och pratade heeela tiden till varm choklad, mackor och kexchoklad ;) Men så ska det vara ibland!
Strax innan jag skulle bege mig till bussen stötte jag på Elin som berättade att hon skulle upp till Katedral på valvaka med esteterna och samhällsvetarna.. Fatta mysigt! Helt plötsligt kände jag hur jättegärna jag också skulle vilja sitta uppe hela natten lång på valvaka.. Tänk om vi moppare skulle ha haft en egen? Typ i stora salen; alla ligger på sina madrasser och sover eller tittar på tv:n, och bara umgås liksom! Och sen skulle man så klart sova över den sista lilla tiden som var kvar innan alla bara skulle behöva sätta sig upp där de var för att kunna vara med på MoP-tiden ;) Perfekt ju! Dock kom jag på den här briljanta idén lite sent.. Och så tycker jag förresten lite synd om de som var på valvakan på Katedral, för det var obligatoriskt för dem att gå till skolan både tisdag och onsdag, samt att vara med under natten däremellan. Dessutom skulle de lämna in en analys av valresultatet tills klockan sju samma morgon! :P
Hur som helst tycker jag att det var bra att Obama vann =) Jag vet inte så jättemycket om vad de båda står för, men jag vet ändå att jag tycker Obama! Inatt blev nog faktiskt världen en bättre plats.
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

Haha, var lite osäker på om det verkligen var du (för du har väll en sommarstuga i Lysekil?). Klickade bara runt lite och så känner jag igen dig, tog lång tid innan jag kopplade så tänkte jag att jag skulle lämna ett avtryck ;) . Går du också på volleyboll skolan? KUL! Hur är det annars då? pussssss

2008-11-06 @ 07:15:40
URL: http://juliaericsson.devote.se
skrivet av: Elin

förutom för mig, som bara va där och chillade! :D

2008-11-09 @ 16:43:58

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0