Ännu en vinst

Idag ringde klockan vid tio i tio, och en dryg timma senare befann jag mig inne i FVK:s trashiga lilla lokal. Taktiksnack, målsättningar och förväntningar diskuterades, och två timmar senare började vi spela match mot Orion. Vi vann; och det med 3-0. Det gick ganska bra för mig idag. Bättre än vad jag hade trott faktiskt =) Fick flera bra träffar som resulterade i spikes på kanske typ fyra meter iaf, och det är jag nöjd med haha :P Ovan kan ni se hur det gått för oss i våra tre sista matcher samt hur vi ligger till i tabellen!
Dagens tanke är att vi måste hitta på någonting kul på Halloween! =)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

grattis honeyyyyyyyyyyyy!

2008-10-25 @ 17:51:05
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0