Facebook

Måste bara berätta två saker här, lite snabbt, innan jag börjar ta itu med min svenskaläxa..

1. När jag vaknade imorses  och såg ut genom fönstret var typ allting vitt; himlen, träden, marken... Frosten är kommen, och vintern är nära! Vet inte vad jag tycker om detta. Jag gillar när det är snö, men mörker tidigt om dagen och kyla dygnet runt kan man väl ändå bara få lov att skippa?

2. Jag loggade in på facebook för första gången på två evigheter, och gissa om jag typ fick krupp? 47 friend requests! FYRTIOSJU!!!! Någon har gått och blivit populär, höhö^^ Skämt åsido! Fattar ni hur lång tid det egentligen tar att klicka på 'confirm', i detta fall, 44 ggr, och 'ignore' 3 ggr?! Det tar ytterligare en evighet vill jag lova!

Det var allt jag hade att säga (a). Om några timmar får jag besök av några mycket mysiga flickor från min klass, men innan dess ska jag verkligen försöka ta lite pics på mina inköp så att jag kan publicera dem här =)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: julia

haha vilka var det du ignonera då? :P

2008-10-30 @ 13:11:10
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: julia

Okej, vad roligt :) jaha, ne jag har inte hört något om det. Ida, Jessie och Klara är väl på något grejs hela helgen. Men jag hade planerat att festa men har inte hittat ngnstans att vara än, borde väl inte festa ändå. Men jag vill vara med er också. Men vad har du hört?

2008-10-30 @ 13:28:06
URL: http://juliagreens.blogg.se/
skrivet av: M E L I N D A

Haha ja jag blev riktigt glad när hon kom där med handduken. Då kände man sig genast som en i familjen hehe :)

2008-10-31 @ 11:05:07
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0