Godkväll

Det är söndag och jag har mycket som behöver göras. Precis som jag gjort så många dagar före denna frågar jag mig varför jag sitter här och bloggar när jag borde göra annat? Och än har jag inte funnit svaret! Jag är rädd att denna gåta kommer förbli olöst.
Igårkväll blev en riktigt mysig kväll =) Det började på Mingus med alla dessa trevliga tjejer, och vi käkade gott men konstaterade ändå att vi borde byta plejs till nästa gång. (Hejja Aroy!) Jag kan förresten lova er att det inte var brist på skratt, haha! Särskilt inte när alla kröp ihop runt bordet för att lyssna på Ida, som tydligen hade något mycket viktigt att dela med sig av... Följ konversationen, förstå komiken, och le med hela ditt hjärta åt att vi är så jävla bra tillsammans! <3
Ida: Jag vet! Vi går och letar spöken!!!
Fanny: Näääe! Jag vågar inte..!
Alla andra: JooooOooOOOoo!!
Och det var inget litet 'Jo'; det hördes definitivt över hela restaurangen! Efter att jag konstaterat att det antagligen verkat ganska weird att alla först böjt sig som fan in mot bordets mitt, för att höra Ida föreslå att vi ska gå på spökjakt, och sedan att alla försöker övertala Fanny, som inte vågar, att vi visst borde gå, brast alla ut i ett makalöst skrattanfall :P Hahah, är vi störda eller är vi störda?
Kvällens absolut bästa var förresten när Klara pekade på Tinas löskrage i fuskleopardpäls och utropade "Öööh! Tina har skjutit en leopardunge!!! :o" Hahaha, tänk er Tina springa runt i djungeln iklädd värsta jägarkläder, och skjuta för fullt efter en liten leopardunge - HAHA!
Det blev hur som helst att dra en sväng till både S:t Olofs kyrkan och S:t Sigfrids kyrkogård, och visst var det lite läskigt.. Onödigt och läskigt! :P Efter ett tag traskade vi dock hem till Tina för att se på 88 minutes med Idas mammas äppelpaj till ;) Bra kväll med bra flickor! <3

En snygg kusin!

Idag har jag varit och firat min kusin Johanna som var hemma för en gångs skull =) Det var himla trevligta att träffa henne, hela släkten och hennes faktiskt ganska lättförstådda norske pojkvän! Det är snudd på att jag blir stolt över mig själv när jag tänker på hur mycket jag fattar av allt han säger, mohaha! Nä nu får det vara nogskrutit ;) Jag tänkte ta och sova nu ist =)
Dagens tanke är att jag tycker om vårt lilla Falköpingsgäng så himla mycket! =) <3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

HAHAHAHA! bäst!<3

2008-10-20 @ 17:09:39
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0